 |
Gildia Dimir Gildia poświęcona szeroko pojętej fantastyce i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Anhellius
Total master
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: From the Dark of the Stars shining over Emerald Island
|
Wysłany: Czw 9:36, 29 Cze 2006 Temat postu: Weezzet |
|
|
Lands: (22)
14 Island
8 Mountain
Creatures: (15)
4 Hearth Kami - anti-jitte i inne takie wynalazki
2 Goblin Flectomancer - dziala podobnie do contry
4 Wee Dragonauts - bardzo latwo podpakowac + flying
4 Izzet Guildmage - do czyszczenia stolu
1 Boros Recruit - Polska - zeby bylo smiesznie
Others: (23)
1 Izzet Signet - n/c
4 Volcanic Hammer - budgetowa wersja Chara
1 Electrolyze - burn + draw
1 Telling Time - 1 z lepszych drawow
4 Compulsive Research - j.w.
4 Mana Leak - jedna z lepszych contr, dopoki orginal nie wroci
4 Hinder - j.w.
3 Boomerang - bounce, bounce, all you mother... bounce
1 Peel from Reality - j.w.
Sideboard: (15)
4 Mnemonic Nexus - najlepsza karta na dredga i inne graveyard abilities
1 Shadow of Doubt - na Giftsy, Sakury, itp.
3 Stone Rain - budgetowy Blood Moon
4 Convolute - contry nigdy za duzo
1 Boros Guildmage - Polska - zeby bylo smieszniej
Deck ten skarcil Dimira tak, ze az szkoda to opisywac... dlatego zbieram teraz Izzeta, na razie gram wersja weenee dla deblee, ale niedlugo zmienie na cos madrzejszego moze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Anhellius
Total master
Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: From the Dark of the Stars shining over Emerald Island
|
Wysłany: Sob 14:28, 01 Lip 2006 Temat postu: Poprawiona wersja :) |
|
|
Lands: (21)
1 Minamo, School at Water's Edge - untap Mizzeta
10 Island
10 Mountain
Creaatures: (1
1 Niv-Mizzet, the Firemind - kombuje sie z Ninjami
4 Ninja of Deep Hours - mozna go wystawic w 2 turze, a wtedy jest na prawde mocny, dodatkowy draw
1 Thieving Magpie - draw z flyingiem
4 Hearth Kami - anri-jitte tech
1 Boros Recruit - wchodzi w pierwszej turze, w drugiej Ninja
1 Surveilling Sprite - draw
1 Utvara Scalper
4 Izzet Guildmage
1 Sparkmage Apprentice - mile kombo z Ninja
Others: (21)
1 Izzet Signet - accelerate
1 Electrolyze - burn i draw
4 Shock - 2 burn za 1
4 Volcanic Hammer - 3 burn za 2
4 Hinder - counter
4 Mana Leak - jw.
3 Boomerang - bounce
Sideboard: (15)
1 Shadow of Doubt - anti Gifts Ungiven, Sakura and Enchant Deck Combo
4 Mnemonic Nexus - anti Mill and Dredge
2 Evacuation - anti Wrath of Gods control decks
1 Confiscate - na nieprzyjemne pernamenty... bardzo zalezy
1 Spell Snare - jak jest duzo spellow za 2
3 Guerrilla Tactics - anti discard decks np Orzhov control
1 Annex - na specjalne zdolnosci landow
1 Rewind - counter
1 Remove Soul - na crity
Jest to aggro-control deck, czyli jest wolniejszy od typowego naporu, ale szybszy od kontroli... Najprostrzym sposobem na wygrana jest zdominowanie stolu kraturami, spalenie kritow przeciwnika, dodatkowy draw caly czas i ewentualnie finishing Niv-Mizzetem...
Dlaczego nie ma Keigi (choc mam), Keiga sie w ogole nie sprawdza w tej koncepcji aggresive deck'a, jest dobra na control. Zamiast niej bedzie drugi Niv, a na razie jest Magpie do drawa.
Izzetowe krity za 3 - Wee Dragonauts i Goblin Flectromancer - przez to, ze sa za 3 ciezko jest je skombowac z ninjitsu Ninji - tylko spowalniaja deck.
Jesli chodzi o upgrade, to zamierzam wrzucic 4 Remandy - counter + DRAW, 3 Electrolyze - nastepny draw, 1 Boomerang i 4 Chary. Z kritow np Frostling albo inne napory za 1 many i oczywiscie 1 Niva, ale o tym juz pisalem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|