Forum Gildia Dimir
Gildia poświęcona szeroko pojętej fantastyce i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dimir - Standard - przewijarka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Dimir Strona Główna -> Talie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Ktore miejsce zajmie ten deck?
1-2
50%
 50%  [ 3 ]
3-4
33%
 33%  [ 2 ]
5-8
16%
 16%  [ 1 ]
9+
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 6

Autor Wiadomość
Corristo
Zło



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 9:37, 16 Sty 2007    Temat postu:

powiem Ci tak.. spiski decku ogólnie Ci nie wykombinuje ale widziałem bardzo fajne UB aggro na wizardach (coś mówileś o kontrolce, ale trudno Razz)

w kazdym badz razie z wizardów na pewno 4x dark confidant i 4x voidmage prodigy (gosc ktorym kontrujemy pyroclasmy i rozne inne dziwa) moze byc jeszcze 4x shadowmage infiltrator + jakies kontry typu mana leak, spell snare (nie za drogie) do tego jakis dopak unsteable mutation, moze dojsc jeszcze ten 2/1 shadow za U zwłascza że też jest wizardem co nam daje już 16 wizardów w decku.. jeszce psionic blasty no i deczek byłby niezły :]

coś takiego:

Lands: 21

4x Gemstone Mine
4x Watery Grave
4x Underground River
6x Island
3x Swamp

Creatures: 20

4x Looter Il-Kor
4x Drifter Il-Dal
4x Dark Confidant
4x Voidmage Prodigy
4x Shadowmage Infiltrator

Other Spells: 15

4x Mana Leak
4x Psionic Blast
4x Unsteable Mutation
3x Spell Snare

no i jeszcze komplet czegos co tam chcesz...

mialo nie byc listy decku no ale jednak zrobiłem Razz

pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elendix
Nowicjusz



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 17:27, 16 Sty 2007    Temat postu:

Bez Willbenderów? Bez Dimir Guildmage'ów? Bez ani jednego Cancela w Spellach? No cóż, trochę mnie tym zaskoczyłeś... I czy zamiast Looterów, nie lepiej wybrać Thought Courriera? I po co te "crapowate"(jak dla mnie) Driftery, kiedy zamiast nich można wrzucić wiele wartościowszych kart, np. Mystical Teachings, ... Już o innych zastrzeżeniach nie mówiąc Wink
Ale nie będe się spierał, na pewno większy z Ciebie Proplayer, niż ze mnie, tylko mam nadzieje że rozwiejesz moje wątpliwości Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anhellius
Total master



Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: From the Dark of the Stars shining over Emerald Island

PostWysłany: Śro 14:09, 17 Sty 2007    Temat postu:

+ Dimir Aqueduct - tech pod Gemstone Mine

Cancel - to taka swietna kontra? Ja tu widze aggro z delikatnym elementem kontroli...

Dimir Guildmage 2/2 k za 4 draw albo discard... Looter lepszy. Albo Azorius GM

Thought Courier - nie zadaje obrazen. Juz lepiej zamiast niego Compulsive Research (3 tura= draw 3, disc 2) Courier (3 tura=draw 1, disc 1)

Mystical Teachings - kart z flashem widze tu 20 tak samo przydatnych instantow, moze Cancel? (za 7)

Jak dla mnie to:
-3 Spell Snare
+4 Remand
-1 Mana Leak
+4 Cruel Edict


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elendix
Nowicjusz



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:45, 17 Sty 2007    Temat postu:

Hmm, Cancel jest tylko o jedną mane "droższy" od Mana Leak, tzn wymaga jednej wodnej więcej, ale w późniejszej fazie gry(o ile taka nastąpi) jest lepszy.
Drifter? Hmm, czy ja wiem? Ma te 2dmg, w każdej turze właściwie, ale spowalnia gre ... Można by za niego Willbenderów wsadzić, nie byłoby lepiej??
Dark Confidant? Jakoś nie rozumiem tej karty... Daje co kolejkę 1 karte do przodu, ale to już chyba Looterów, albo Courierów lepiej używać i mieć discard niż X damage'a w siebie... a może ja nie rozumiem jakiegoś mechanizmu Wink?
Infiltratory - oczywiście, Voidmage też Wink
I teraz - Mana Leak, Psionic Blast - napewno - OK, Mutation w sumie też Wink... ALE SPELL SNARE? To zbyt mało pewne i stabilne, i mnie jakoś nie przekonuje...
Landy - OK, ale możnaby wyrzucić Gemstone Mine'y za Dimir Aqueducty(mana of any color potrzebna nie jest Wink )
Ci di zmian proponowanych przez Anhelliusa to :
Remandy - może być, choć bez rewelacji, i Cruel Edict mnie nie przekonuje... już wolę na jakiś Terrorach, czy Seize The Soulach jechać Wink (albo jeśli - nie pamiętam - nie są w 9 edycji, to na ich najbliższych odpowiednikach)...
P.S. A co myślicie o wsadzeniu do talii Followed Footsteps(narazie ilość nie jest ważna Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gildia Dimir Strona Główna -> Talie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin